S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

KONTAKTY

TOSTARDEN a.s.
Biskupský dvůr 2095/8
110 01 Praha 1
tel: +420 725 858 231
info@tostarden.cz
IČ: 282 56 719
DIČ: CZ28256719

» Reklamace a řeklamační řád
Reklamace a reklamační řád

 

Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího TOSTARDEN a.s., IČO: 282 56 719, se sídlem Praha 1 – Biskupský dvůr 2095/8, PSČ: 110 01, zapsaná do obchodního rejstříku vedeného Městským soudem v Praze – oddíl B, vložka 14086 (dále jen „prodávající“) a popisuje postup, jakým způsobem se postupuje při vyřizování reklamace zboží od prodávajícího uskutečněném v internetovém obchodě http://www.tostarden.cz.

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží.

Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.

Kupující jako odběratel je povinen zkontrolovat množství (hmotnost), jakost, provedení a stav dodaného zboží ihned po jeho převzetí.

 

REKLAMACE MNOŽSTVÍ

  • Pokud nesouhlasí počet dodaných kusů s objednávkou, reklamuje odběratel výhradně prostřednictvím e-mailu obchod@tostarden.cz.
  • Reklamaci je odběratel povinen nahlásit neprodleně po převzetí zboží případně neprodleně po převzetí reklamovaného zboží od konečného spotřebitele.
  • Pro reklamaci je nutné se identifikovat svým jménem, příjmením, uvést číslo faktury (z dodacího listu, objednávky) a počet chybějících kusů.

 

REKLAMACE KVALITY

  • Reklamace se vyřizuje výhradně prostřednictvím e-mailu obchod@tostarden.cz.
  • Při reklamaci je nutné předložit spolu s reklamovaným výrobkem a záručním dokladem také nabývací daňový doklad od prodávajícího (dodací list prodávajícího).
  • Za záruční doklad je považován daňový doklad (faktura), zjednodušený daňový doklad (paragon), popř. záruční list, je-li k výrobku vydán.
  • Délka záruky, pokud není stanoveno jinak, je u všech výrobků 24 měsíců od dojití zboží do místa určení.
  • Záruční doba začíná běžet převzetím zboží a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v reklamačním řízení.
  • V případě výměny zboží se záruční doba neprodlužuje.
  • Zboží by mělo být v původním obalu a musí být v úplném stavu.

 

Nárok na uplatnění záruky zaniká:

  • pokud zákazník nepředloží záruční doklad, resp. záruční list a/nebo neprokáže nabývací doklad od TOSTARDEN a.s.,
  • vypršením záruční doby.

 

Dále se záruka nevztahuje na poškození vzniklá (v případě, že taková činnost není činností obvyklou a přitom není zakázána v přiloženém návodu k použití):

  • porušením ochranných pečetí a nálepek,
  • mechanickým poškozením zboží,
  • poškozením zboží při manipulaci u odběratele,
  • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají doporučenému prostředí,
  • neodborným zacházením,
  • nadměrným zatěžováním,
  • bylo-li zboží poškozeno živly.

 

Za neoprávněnou reklamaci může prodávající kupujícímu vyúčtovat náklady spojené s vyřízením takové reklamace.

Pro případ reklamace výměnou si prodávající vyhrazuje právo nahradit vadné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými technickými parametry.

Reklamační řád je platný pro všechny obchodní případy, pokud nejsou smluvně a písemně ujednány jiné záruční podmínky.

Provozovatel internetového obchodu a prodávající společnost Tostarden a.s. si vyhrazuje právo na změny reklamačního řádu.

 

V Mostě dne 2.5.2017